středa 11. listopadu 2009


Z nedělního blešího trhu jsem si domů přinesla staré oprýskané šití s hromadou knoflíků.A hned jsem se dala do přetváření....vše jsem rozebrala,natřela bílým balakrylem a nakonec jsem smirkem vytvořila patinu.A vše dovršila malá přízdoba z krajky.A nové šití bylo na světě :-)

5 komentářů:

  1. Jituško, to je nádhera, mám úplně to samé po babičce a taky se ho chystám natřít na bílo. Ta kraječka je tam moc hezká, dá tomu punc originality. To jsem zvědavá, jak to vymyslím já. Mám co dohánět, moc se to povedlo. Helča

    OdpovědětVymazat
  2. Jituš,už nějakou dobu přemýšlím o šití, o tom jak ho uspořádat.Tenhle způsob je elegantní...kraječka zjemní ty ostré rohy.Patina je také vyvedená.Nezbývá jen přidat se k Helče: mám co dohánět,moc se to povedlo :o) mokopa

    OdpovědětVymazat
  3. krásný! teda to muselo dát práce !

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je parádička, jsi šikulka Jituškoooooooo

    OdpovědětVymazat